De klanten die vroeger van het voormalige UPC gecombineerde diensten hebben afgenomen en nu tot de Ziggo-klanten behoren zullen helaas met ingang van 1 juli meer moeten betalen voor hun Alles-in-1-abonnement, dit heeft het bedrijf bekend gemaakt.
Nieuwe Ziggo Alles in 1 pakketten
De prijsverhoging die overigens maar één tot twee euro bedraagt geldt niet voor de nieuwe Ziggo alles in 1 pakketten Starter, Complete en Max maar voor abonnees die nog over de oude UPC Alles-in-1-abonnementen Basis, Power en Extra Power beschikken. Een volledig overzicht van alle prijswijzigingen voor de Ziggo alles in 1 pakketten kunt u op de website van Ziggo bekijken. Hier vindt u alle nieuwe tarieven
Ziggo alles in 1 niet de enigste verhoging
De verhoging van de prijs is noodzakelijk omdat Ziggo de kosten die het de afgelopen maanden gemaakt heeft te dekken. De diensten worden constant verbeterd sinds de samengang van UPC en Ziggo. Voor de abonnees van de Ziggo alles in 1 abonnementen werd vlak na de fusie de internet snelheid weer verhoogd zonder dat de consument hiervoor meer moest betalen. Ook eerder dit jaar werden door Ziggo de gecombineerde abonnementen verhoogd. Prijsverhogingen vinden echter niet alleen voor de Ziggo alles in 1 pakketten plaats, ook de abonnees van de concurrentie KPN en Telfort moeten per 1 juli meer voor een aantal abonnementen gaan betalen. Telfort zal de prijzen moeten aantrekken omdat ze gebruik maken van het zeer stabiele KPN-netwerk.